Wagon typu 7A z Chabówki to jednak starszy i cenniejszy typ 3A.
Prace przy odbudowie wagonu 1 klasy produkcji „Pafawagu” powoli zbliżają się do finału. Na tym etapie konieczne było ustalenie właściwego numeru, z jakim wagon był eksploatowany w latach 70. XX stulecia. Konsultacje przeprowadzone z kilkoma osobami będącymi autorytetami w dziedzinie historii parku wagonowego PKP pozwoliły na ustalenie, że pierwotna identyfikacja na podstawie tabliczki firmowej okazała się błędna. Nie jest to bowiem wagon 7A z połowy lat 50., ale starszy typ konstrukcyjny noszący oznaczenie 56W, a później 3A. Tabliczka firmowa, choć sama w sobie oryginalna, pochodzi z innego pojazdu. Nasz wagon jest zatem o kilka lat starszy niż to dotychczas podawaliśmy, a co więcej – reprezentuje znacznie mniej liczną grupę wagonów dedykowanych do ruchu międzynarodowego, wyposażonych w przedziały zarówno pierwszej jak drugiej klasy i mających znak serii ABhuxzt, który w 1956 roku wraz z ujednoliceniem klas zmieniony został na Ahuxzt. Wagonów w tym wykonaniu zbudowano w „Pafawagu” jedynie 28 (dla porównania – produkcja typu 7A serii Bhuxzt, od 1956 r. Ahuxzt zamknęła się liczbą 281 egzemplarzy). Wagon otrzyma historyczny numer 51 51 18-18 053-5 i znak serii Ahuxzt z jakimi kursował w okresie od 1968 roku tj. od wprowadzenia 12-cyfrowej numeracji UIC do połowy lat 80. XX stulecia, gdy został przekwalifikowany na wagon klasy drugiej z numerem 50 51 28-18 044-3 Bhuxzt.